Dag 11 - Reisverslag uit Tralee, Ierland van Herman Joosten - WaarBenJij.nu Dag 11 - Reisverslag uit Tralee, Ierland van Herman Joosten - WaarBenJij.nu

Dag 11

Door: Herman Joosten

Blijf op de hoogte en volg Herman

26 Juli 2018 | Ierland, Tralee

Castlegregory - Camp (Tralee) 10km of eigenlijk 0km.
Vanmorgen leek het nog wel moeilijker om op te staan. En toen ik naar buiten keek helemaal. REGEN!
Maar gelukkig een heerlijk ontbijt om de dag toch nog goed te starten.
Enkele motorrijders die hier zitten geven aan dat het waarschijnlijk wel overwaait. Alleen hoelang gaat dat duren...dus maar even wachten de bus naar Tralee gaat pas om 14.10uur dus tijd zat.
Het is nu 10.30 en de eigenaar heeft aangeboden om me met de auto naar Camp te brengen. Dan kan ik vandaaruit met bus verder naar Tralee.
Er stond toch maar tien km op de rit vandaag en het is vakantie dus dat was snel beslist.
Om 11.30 sta ik in Camp en dus tijd genoeg voor een bak koffie.
Met de bus zit ik in 30min in Tralee. En kan ik inchecken bij de B&B waar ik al eerder zat.
's Avonds een overheerlijke lamsrack gegeten. Daarna nog even een pub. De barman heeft een Hollandse vrouw en herkende mijn accent. Hij heeft ooit nog in de Ierse pub in Rotterdam gewerkt.
Wat later beginnen een groep muzikanten (chapter 2 band) te jammen en te spelen... heerlijk!
Wat laten dan ander naar bed.
Morgen naar Killarney en overmorgen weer wandelen.

  • 27 Juli 2018 - 11:24

    Ave:

    Heerlijk zo,n dag tussendoor.
    Benieuwd hoe het verder gaat,
    Ave.

  • 27 Juli 2018 - 11:26

    Herman En Carla Warnik:

    Wij doen een moord voor een buitje en wat verkoeling!

  • 27 Juli 2018 - 17:35

    Andre :

    Heerlijk toch zo een dagje rust hier is het bloedheet !Morgen tropisch carnaval in Rotterdam, ze hebben gezegd dat het hier gaat regenen . Hoop het niet voor al die mensen die eea georganiseerd hebben en natuurlijk voor ons ook niet zou zonde zijn van de dag . Groetjes hebben morgen nog even contact

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Herman

Actief sinds 29 Mei 2015
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 48216

Voorgaande reizen:

16 Juli 2018 - 17 Augustus 2018

Zuid-west Ierland

16 Juli 2017 - 20 Augustus 2017

Camino Portugués

16 Juli 2016 - 20 Augustus 2016

Camino del Norte

17 Juli 2015 - 23 Augustus 2015

Via Francigena

Landen bezocht: