Dag 12 - Reisverslag uit Killarney, Ierland van Herman Joosten - WaarBenJij.nu Dag 12 - Reisverslag uit Killarney, Ierland van Herman Joosten - WaarBenJij.nu

Dag 12

Door: Herman Joosten

Blijf op de hoogte en volg Herman

27 Juli 2018 | Ierland, Killarney

Tralee - Killarney
Voor het tweede deel van mijn reis moet ik naar Killarney daar is het startpunt van de Kerry way.
Iets uitgeslapen en om 09.30 ontbijt.
Met de trein van 11.10 ben ik een dik half uur later in Killarney. Om 12.00uur ben ik bij het hotel en gelukkig kan ik direct inchecken.
Ook doen ze mijn was, dat scheelt enorm veel tijd en geen geklooi om met de hand het wasgoed te doen.
Killarney lijkt drukker dan Tralee, al is Tralee de hoofdstad van de Provincie Kerry.
Er zijn in Killarney zeker meer toeristen. Het centrum zit vol pubs, bars en restaurants. Wel regent het bijna de gehele dag. Bij de toeristen informatie langs gegaan maar die konden me niet helpen aan een adressenlijst van B&B's langs de Kerry way. Ook nog op zoek geweest naar een boek over de Baera way.
Helaas niets kunnen vinden....
Alvast wat eten ingeslagen voor de lunch van morgen.
's Avonds een biertje gedronken in een van de Pubs met live muziek en daarna terug naar mijn kamer. Ik had vanmiddag al een flinke maaltijd op en dat daar nog redelijk vol van. Dus geen dinner alleen een banaan die nodig op moest. Om 23.00uur gaan slapen.




  • 28 Juli 2018 - 23:51

    Kees Joosten:

    Het buitje van gisteren bij jou, heeft ons uiteindelijk ook bereikt. Lekker wat verkoeling. Heel Nederland was daar wel aan toe. Ik ben benieuwd hoe je B&B nu gaat boeken, als je verder geen documentatie hebt. Gelukkig hebt je 2 dagen uit kunnen rusten, zodat je voeten een beetje hebben kunnen komen. Klaar voor de tweede akte van het drieluik wat je ons dit jaar voorschotelt. Ik ben benieuwd wat je nu weer aan karretijn en ellende te wachten staat. Ik kan er bijna niet op wachten! Gimme more!!!

  • 30 Juli 2018 - 10:53

    Ave:

    Zo gelukkig wat bij kunnen komen.
    Nu er weer tegenaan.
    Hopelijk is het droog bij jou dat loopt vast gemakkelijker.
    Geniet verder van je voetreis ik kijk in ieder geval uit naar je volgende blog.
    Groeten Ave.

Tags: Killarney

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Herman

Actief sinds 29 Mei 2015
Verslag gelezen: 188
Totaal aantal bezoekers 48020

Voorgaande reizen:

16 Juli 2018 - 17 Augustus 2018

Zuid-west Ierland

16 Juli 2017 - 20 Augustus 2017

Camino Portugués

16 Juli 2016 - 20 Augustus 2016

Camino del Norte

17 Juli 2015 - 23 Augustus 2015

Via Francigena

Landen bezocht: