Dag 29 - Reisverslag uit San Quirico d'Orcia, Italië van Herman Joosten - WaarBenJij.nu Dag 29 - Reisverslag uit San Quirico d'Orcia, Italië van Herman Joosten - WaarBenJij.nu

Dag 29

Door: Herman

Blijf op de hoogte en volg Herman

14 Augustus 2015 | Italië, San Quirico d'Orcia

Om 5uur ging het wekkertje en ik had niet veel zin, maar ja, toch maar opgestaan en een broodje die ik gisteren heb gekocht als ontbijt op. Om 5.30 de deur uit en bijna gelijk en flinke klim. Dat zette de tendens voor de dag. Een uur later komen we in Buenconvento.
Hier Caffè gedronken en afscheid genomen van Felicidad, Claudia en Sabina. Felicidad gast terug naar Siena en daarna naar huis in Alicante. Claudua en Sabina nemen een andere route die 2 dagen duurt en gaan dasrna naar huis.

Het is zo'n dag dat het niet helemaal lekker loopt en je miet vechten voor iedere kilometer. Ik heb,net als alle pelgrims, moeite met het continue klimmen en dalen. Vandaag uiteindelijk 29km gelopen en gisteren 30km.
Onderweg waren weinig plaatsen om te drinken. Dit was gisteren ook het geval, dus je moet goed doseren en iedere mogelijkheid benutten. Vandaag maar 1 plek gezien.... 10km voor einde.

Aan gekomen n in San Quirico. Bij de eerste de beste  bar wat gedronken en wat gegeten. Daarna bij het hostel wachten tot eese open gaat. Dwt zou om 15.00uur zijn maar uiteindelijk werd dit 15.30. H3t inschrijven duurde ook errug lang....

Met Patricizia overlegd over de laatste week, zij wil ook volgende vrijdag in Rome aankomen. We hebben een route bedacht waarbij we 2x een bus nemen, en toch iedere dag lopen. De komende 2 dagen worden daarbij het zwaarst, over de 30km en heel veel stijgen en dalen. Bij elkaar ongeveer 1800m stijgen en 1500 dalen. Daarnaast weinig wster voorzieningen op de route.

Op de kamer vragen 2 mede pelgrims, Andrea en Davis, of Patricizia en ik met hen willen eten. Dit is hun tweede dag. ik ben ze gisteren en vandaag een aantal maal tegen gekomen.
Helaas wat laat, zo rond 20.30uur, dus dat wordt een latertje.

• 15 Augustus 2015 - 09:30

Ave:

Soms heb je van die dagen dat het niet zo gaat als je zou willen maar je hebt je er weer kranig door heen geslagen.
    Goed dat je iemand bent tegen gekomen die ook een paar keer een stuk met de bus wil zodat jullie toch Rome halen.
    Nou Herman sterkte met je volgende zware etappe.
    Groetjes Ave

• 15 Augustus 2015 - 15:19

Bernard:

Nog even volhouden het eindpunt is in zicht.

• 16 Augustus 2015 - 04:39

Ruth :

Hi, peregrino Herman !!!
    How are you !!! Today was a Holy day in Italy , I think !
    Only one week , and you are at home again !!
    Thank you, for all beautiful Photos!!!
    It seems, you have a wonderful, fantastic pilgrimage !!
    ...... connected with a Lot of nice other pilgrims !
    Wish you the best, peregrino Herman!! Wanna see your credential

• 16 Augustus 2015 - 04:39

Ruth :

Hi, peregrino Herman !!!
    How are you !!! Today was a Holy day in Italy , I think !
    Only one week , and you are at home again !!
    Thank you, for all beautiful Photos!!!
    It seems, you have a wonderful, fantastic pilgrimage !!
    ...... connected with a Lot of nice other pilgrims !
    Wish you the best, peregrino Herman!! Wanna see your credential