Dag 18 - Reisverslag uit Caherdaniel, Ierland van Herman Joosten - WaarBenJij.nu Dag 18 - Reisverslag uit Caherdaniel, Ierland van Herman Joosten - WaarBenJij.nu

Dag 18

Door: Herman Joosten

Blijf op de hoogte en volg Herman

02 Augustus 2018 | Ierland, Caherdaniel

Waterville - Caherdaniel 14km
Om de beenkrampen wat te verminderen vannacht maar een magnesium-pil genomen. De laatste keer dat ik krampen zoals gisterenavond had was aan het begin van deze trip 14 dagen geleden...

Vandaag staat er weer een (baby)afstand van 14km op de planning. Het is een kustroute. Hierdoor kan ik lekker uitslapen en om 09.00uur pas ontbijten.
Het lijkt buiten wat opgeklaard dus ik hoop er het beste van.
Tegen tienen ga ik op pad en ik doe zelfs mijn jack even uit. 2km later als het pad de bergen ingaat doe ik mijn jack en poncho weer aan, want het begint weer te regenen.
Binnen korte tijd ben ik net zo nat als gisteren.
De rest van de dag blijft het mistig en helaas is er dan ook weinig te zien.
Om14.30 kom ik bij mijn B&B aan en na het douchen krijg ik een heerlijk potje thee om een beetje warm te worden.
De B&B ligt op ongeveer 1km van het dorp en dus een stukje heen en terug om een hapje te eten. Bij terugkomst nog even met het echtpaar dat de B&B runt staan te praten. Ik hoop dat e.e.a. droog is morgen.

  • 03 Augustus 2018 - 14:18

    Ave:

    Gelukkig was het niet een lange dag met veel kilometers.
    Hebben de magnesiumpillen gewerkt?
    Krampen in de benen moet je er niet bij hebben.
    Jammer dat je niet zo van de uitzichten kunt genieten.
    Maar tot hier ben je toch al gekomen.
    Groeten Ave.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Herman

Actief sinds 29 Mei 2015
Verslag gelezen: 208
Totaal aantal bezoekers 47953

Voorgaande reizen:

16 Juli 2018 - 17 Augustus 2018

Zuid-west Ierland

16 Juli 2017 - 20 Augustus 2017

Camino Portugués

16 Juli 2016 - 20 Augustus 2016

Camino del Norte

17 Juli 2015 - 23 Augustus 2015

Via Francigena

Landen bezocht: