Dag 17 São João de Meadeira - Reisverslag uit São João da Madeira, Portugal van Herman Joosten - WaarBenJij.nu Dag 17 São João de Meadeira - Reisverslag uit São João da Madeira, Portugal van Herman Joosten - WaarBenJij.nu

Dag 17 São João de Meadeira

Door: Herman Joosten

Blijf op de hoogte en volg Herman

01 Augustus 2017 | Portugal, São João da Madeira

Om 7 uur aan het ontbijt, lekker broodje met chocopasta en een broodje met ham/kaas voor onderweg.
Half 8 lopen Malachy en ik weg, het is vandaag rond de 22km en dus ging Malachy wat later  van start ook omdat het weer iets minder warm is overdag rond de 22 graden.

Bijna de gehele weg asfalt maar een klein stuk langs de autoweg.
Bij Travanca eerste korte stop.
We komen wel 10x voorbij verlaten treinrails. Dat was waarschijnlijk korter geweest maar de route van vandaag is al niet heel lang.  .

Een stuk voor São João da Madeira de laatste stop. Een paar krasse k arren hadden de radio aangezet met Portugese muziek en zaten lekker mee te zingen.
Ze wensen ons een hele goede reis toen we weggigen.

In São João da Madeira komen we aan bij ons slaap adres. Het is een bejaardenhuis of verpleeghuis. We kregen een ruimte aangewezen met 8 matrassen op de grond, latwr komt ook Franse Annie en een duits stel.

We begrepen dat de deur om acht uur dicht ging dus zijn we inkopen gaan doen en snel wat gaan eten. Bij terugkomst om 20.0uur zeiden de anderen dat het om 22.00uur was. Foutje bedankt.

De meeste gaan morgen rond 5 uur opstaan dus liggen we allemaal al om 21.00uur plat.

• 03 Augustus 2017 - 13:56

Linda:

Leuk je slaap adres,want ik denk dat je je misschien ook wel zo voelde na zoveel kilometers ;)
    En aangezien je 2 uur eerder binnen was , zal je je de volgende ochtend wel top fit gevoeld hebben.

Het ga je nog steeds goed af ,enne iets meer foto's zou wel leuk zijn.
    Groetjes.

• 03 Augustus 2017 - 14:26

Kees Joosten:

De trip vordert gestaag en je maakt eens wat mee. De laatste keer dat ik op de grond moest slapen was bij Robert in Hoofddorp, maar jij maakt er een gewoonte van. Ach, je kunt ook niet alles verwachten voor € 10,00 (met ontbijt?). Het lijkt je weer makkelijker af te gaan die afstanden van plusminus 25K. Hou dat vol en dan kun je over 2 weken weer voldaan op de trein naar huis stappen.

• 03 Augustus 2017 - 18:18

Ave:

En was je de volgende ochtend lekker fit?
    Een stop met Portugese muziek is niet verkeerd.
    Groeten Ave