Dag 12 Rabaçal - Reisverslag uit Rabaçal, Portugal van Herman Joosten - WaarBenJij.nu Dag 12 Rabaçal - Reisverslag uit Rabaçal, Portugal van Herman Joosten - WaarBenJij.nu

Dag 12 Rabaçal

Door: Herman Joosten

Blijf op de hoogte en volg Herman

27 Juli 2017 | Portugal, Rabaçal

Vanmorgen, pas om 7.30uur uit de Albergue weggegaan, bij een barretje, iets verderop, eerst even gegeten en dan even de beuk erin. Ik wil een km of 15 lopen.
Het is lekker loopweer en het is half bewolkt. Een mooie route met wegen die redelijk geleidelijk naar boven en beneden gaan.

Rond 10.30uur was ik al in het dorp Ansião waar ik met Jim heb afgesproken. Onderweg was er geen bar dus onderweg bijelkaar een kwartiertje rust genomen. Bij de plaatselijke bakker lekker gebak gegeten met een kop koffie en verse sinaasappelsap. Om 11.30 komt ook Jim aan. Hij wil nog verder lopen dus besluit ik een taxi te nemen naar Rabaçal
Daar aangekomen in een hostel igecheckt en lekker een paar uurtjes op bed gelegen om mijn voet rust te geven.

In het hostel zit ook een frans echtpaar en een andere Engelsman. Paul, die in Porto woont en richting Fatima loopt en daarna door loopt naar het zuidelijke punt van Portugal.
Met Paul en Jim een lekker biertje gedronken en om. 22.30 weer naar bed..

• 29 Juli 2017 - 13:33

Herman Joosten Sr.:

Ik hoop dat je lekker weer hebt, hier het al de hele week knudde iedere dag vallen er wel een paar buien maar de temperatuur valt wel mee plm. 20 gr.. van middag gaan we naar de verjaardag van Koos Termoshuizen van 4 tot 6 Dan komt ook zijn familie het is zijn laatste verjaardag dus een feest zal het niet worden maar dan zijn we toch nog een keer bij elkaar geweest, veel nieuws heb ik ook niet we komen nergens dan kan je ook niet veel vertellen. Rust goed uit en geniet van wat je onderweg tegen komt. de groeten van Ma en hou vol Pa.

• 29 Juli 2017 - 16:49

Ave:

Goed dat je op tijd rust neemt Voor je voet.
    En met z,n drieen aan het bier is ook gezelliger dan alleen.
    Hier is het vandaag zomer carnaval jammer dat het regent.
    Herman beterschap met je voet.
    veel loopplezier.
    Groeten Ave.