Dag 29 - Reisverslag uit Vilalba, Spanje van Herman Joosten - WaarBenJij.nu Dag 29 - Reisverslag uit Vilalba, Spanje van Herman Joosten - WaarBenJij.nu

Dag 29

Door: Herman

Blijf op de hoogte en volg Herman

13 Augustus 2016 | Spanje, Vilalba

Abadin - Vilalba 20km

Vanmorgen om 7.30uur op, de Albergue sluit om 8.00uur!
Bij een bar, 100 meter verderop, even ontbeten en op pad.
Gisteren was een fantastische dag met mooie uitzichten al was het zwaar.
Vandaag totaal geen fut en gelukkig maar 20 km!
Het pad loopt grotendeels langs weiland en tussen de bomen wat veel schaduw oplevert en het wordt vandaag warmer dan gisteren, zo'n 29 graden.
Dus is het wel fijn om in de schaduw te lopen.
Onderweg mijn gps laten vallen en het glaswerk is kapot, dat wordt verzekeringswerk. Wel jammer dan kan ik de afstanden niet meer volgen en moet ik vaker mijn handboek raadplegen qua kilometers. Gelukkig is alles goed aangegeven zodat ik alleen de pijlen hoef te volgen.

Om half twee bij de Albergue aangekomen, deze staat 2km buiten de stad en dus te ver om op slippers heen en terug te lopen.

Rond 4 uur met Ricardo en een hongaarse vrouw een taxi gedeeld en voor totaal 9€ heen en terug.
Op het terras gezeten en een biertje gedronken. Daarna in de supermarkt inkopen voor het avondeten gedaan.
Terug bij de Albergue ben ik de kok....
Hamburgers met gebakken uien en tomaat en kaas! Met een flesje wijn erbij, reserva, van € 2,50 een heerlijke maaltijd.

Met een behoorlijke groep nog buiten gezeten en de rest van de wijn opgedronken. Heerljjk zo'n avond!
Nog 125km tot Santiago, en nog ongeveer 4 dagen wandelen, de laatste 40km ga ik met de bus, die kilometers heb ik 2 jaar geleden al gelopen.

  • 14 Augustus 2016 - 20:17

    Ave:

    Het zijn nu echt de laatste loodjes de volgende dagen.
    Ik hoop dat ik je ook de laatste dag( aankomst) en ook de aankomst in Rotterdam mag meebeleven.
    Vorige keer heb je dat niet op je blog gedeeld.
    Ik wil je tot de laatste meters volgen zo dat is er uit.
    Als jij weer thuis bent moet ik een andere bezigheid gaan zoeken, dan val ik natuurlijk in een diep of leeg gat.
    Hoop dat je nog veel plezier beleeft de laatste dagen Herman hou je goed.
    Groetjes Ave.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Vilalba

Herman

Actief sinds 29 Mei 2015
Verslag gelezen: 320
Totaal aantal bezoekers 48006

Voorgaande reizen:

16 Juli 2018 - 17 Augustus 2018

Zuid-west Ierland

16 Juli 2017 - 20 Augustus 2017

Camino Portugués

16 Juli 2016 - 20 Augustus 2016

Camino del Norte

17 Juli 2015 - 23 Augustus 2015

Via Francigena

Landen bezocht: