Dag 28 - Reisverslag uit Igea Marina, Italië van Herman Joosten - WaarBenJij.nu Dag 28 - Reisverslag uit Igea Marina, Italië van Herman Joosten - WaarBenJij.nu

Dag 28

Door: Herman

Blijf op de hoogte en volg Herman

13 Augustus 2015 | Italië, Igea Marina

Gisteren om een uur of 11 toen ik al op bed lag kwam ik er achter dat ik mijn boodschappen en pet bij het restaurant had laten liggen....das de tweede keer.

Vanmorgen weer om 5uur op en nog een lekker ontbijt op.
Toen ik gisteren naar huis liep waren was er een groot feest gaande van een van de wijken die meedoen aan de il Palio. De paardenraces op il Campo waar de jockeys zonder zadel op een paard rijden en iedere jockey zijn eigen wijk vertegenwoordigd.
Toen we het hostello uitliepen. Werd er net een van deze paarden uitgeladen. Natuurlijk even blijven kijken

Omdat ik toch nog wilde kijken of ik mijn pet terug kon vinden, ben ik naar het restaurant teruggelopen. Helaas! niets te vinden...en dik 3km en 45min voor niets!

Daarna op pad met een motorsjaal/tube op mijn hoofd tegen de zon. De weg was lang, de weg was recht en de weg was zonder schaduw!
Zo blij dat ik een back-up voor mijn pet bij me heb...zat goed in mijn vel en het lopen ging erg goed. Zal aan het bier en wijn van gisteren gelegen hebben ;-)

Onderweg kom ik de vier vrouwen weer tegen. Claudia, Sabina, Felicidad en Patricizia. Even een pauze en bijpraten en daarna weer verder.
Na het inchecken met deze 4 inkopen gedaan voor een gezamenlijk diner en voor morgen.  Daarna nog even wat gedronken en vervolgens een lekker diner met een Toscaanse T-bone, heeeerlijk! Een lekkere salade en een flesje wijn.

Nog even een paar hostels vastgelegd voor de komende dagen. Het begint drukker te worden en dan kun je het maar beter gedaan hebben. Te vroeg weer naar bed.

  • 14 Augustus 2015 - 15:14

    Ave:

    Hallo herman
    Nu zal je je pet wel voor goed kwijt zijn of er moet een wondertje gebeuren.
    In ieder geval vorder je gestaag naar volgende week Vrijdag.
    Als jij dan weer thuis bent valt ondergetekende in een diep gat.
    Geen blog meer beantwoorden dat zal vreemd zijn.
    Voorlopig nog veel plezier met de dingen die je onderweg tegenkomt.
    Groetjes Ave

  • 14 Augustus 2015 - 21:52

    Linda:

    Hey Herman,je gaat lekker,alleen ik mis je aantal gelopen kilometers de afgelopen dagen.ga je het redden ja of nee?
    Nog een week en dan is het weer over met de pret!
    En even over je pet,is er niks in de buurt dan waar je een pet kan kopen ?
    Niet je pet er naar gooien hé gozer:)

    Groetjes...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Herman

Actief sinds 29 Mei 2015
Verslag gelezen: 286
Totaal aantal bezoekers 47966

Voorgaande reizen:

16 Juli 2018 - 17 Augustus 2018

Zuid-west Ierland

16 Juli 2017 - 20 Augustus 2017

Camino Portugués

16 Juli 2016 - 20 Augustus 2016

Camino del Norte

17 Juli 2015 - 23 Augustus 2015

Via Francigena

Landen bezocht: