Dag 07 - Reisverslag uit Verrès, Italië van Herman Joosten - WaarBenJij.nu Dag 07 - Reisverslag uit Verrès, Italië van Herman Joosten - WaarBenJij.nu

Dag 07

Door: Herman

Blijf op de hoogte en volg Herman

23 Juli 2015 | Italië, Verrès

Om 5uur opgestaan om de grootste hitte te vermijden.
Iedere dag zien we wolken boven de bergen hangen en soms valt er een spatje en een donderslag in de verte. Maar binnen 5 minuten is die koperen ploert weer terug. Vandaag staat een relatief korte route van 20km in de planning. Ook de zon houdt zich vandaag gedeist. Echter na 5 zeer zware dagen nog steeds geen makkie. We lopen met zijn vijven naar Verres het eindpunt voor vandaag.
De route is soms erg mooi maar gaat opnieuw regelmatig berg op en af. Het laatste stuk liepen we langs de provenciale weg niet pittoresk maar wel  functioneel. Van Gabriel hadden we  gisteren gehoord dat hij in een jeugdhotel had gereserveerd.
Rond 2 uur komen we aan in Verres maar de gps brengt ons niet naar het juiste adres. na wat gezoek en gevraagd uiteindelijk het jeugdhotel gevonden. Hier worden we hartelijk ontvangen door de 3 zoons van de eigenaar die meehelpen. Buiten staat een partytent voor wat schaduw. Na het inschrijven daar een heerlijk biertje naar binnen laten lopen. Uiteindelijk hebben we  ongeveer 24km gelopen.

Na wat gerust te hebben op bed en de blog weer enigszins bijgewerkt te hebben was het tijd om te eten. We hebben opnieuw bij een pizzeria gegeten. Het smaakte heerlijk! Spaghetti cabonnara en een gemixte salade. Met ëen heerlijk biertje! Terug bij het Hostel lekker in de partytent met zijn alle ervaringen uitgewisseld met een duits stel die onderweg zijn vanuit Stuttgart. Vandaag was hun laatste dag en zullen met de trein naar huis reizen. Om half elf lag ik weer op bed.

• 25 Juli 2015 - 00:30

Ave:

Hallo Herman
    Gelukkig kwam je niet zo laat in Verres aan.
    Kun je nog wat rusten en de dingen doen die nog moesten worden gedaan.
    Heb je ook nog wat aan je avond.
    Ik ga nu je volgende blog lezen.
    Groeten Ave